Mittwoch, 16. Januar 2013

Floare de mac


Pentru mijlocul florii facem o bila rotunda din pasta verde deschis.

Cu o penseta de flori facem citeva adancituri de jur imrejur,
la fel si deasupra bilei
ungem un pic de lipici de flori pe crestaturile de deasupra si le pudram cu putin gris pe care l-am colorat cu o culoare gri, pentru a reda semintele de mac, lasam sa se usuce peste noapte.
Petalele le decupam pe planseta de lucru cu adincituri, pentru a putea introduce o sarmulita de flori de 26-gauge.

Asezam petala intr-un Veiner pentru ai da striatiile necesare.
Folosim buretele plat si cu un Ball Tool de marime medie subtiem marginile (cu cit este bila mai mica cu atit va increti marginile mai mult).
Coloram petalele, atit la suprafata cit si spatele ei, cu putin Black si Lemon Ice.
Lasam si petalele sa se usuce bine, eu am facut trei petale mari si doua mici.
Pentru boboc am facut o bila rotunda in care am facut o adancitura pe mijloc de jur imprejur.
Cu ajutorul instrumentului Dresdner Tool am deschis putin partea dreapta in care am introdus o petala mica, pe care am rulat-o un pic.
Cu o forfecuta ascutita am taiat tepi in bila si astfel a fost gata si bobocul.
Am mai facut citeva bile cu tepi si citeva frunze, am lasat totul peste noapte la uscat.
A doua zi am mai pus citeve stamine negre ( daca nu aveti puteti colora albe cu o culoare negra) pe sarmulita 26-gauge

 si am asamblat floarea.








8 Kommentare:

  1. Wow! So cool! Ich liebe Mohnblumen! Deine Bildlegende dazu ist einfach der Hammer. Da möchte ich es am liebsten gleich auch machen. Danke!

    Liebe Grüße
    Anna

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Danke Anna, trau dich, es geht einfach, wenn du noch Fragen hast stelle sie ruhig ich antworte sehr gern!

      Löschen
  2. Multumesc!
    Te urmaresc cu atentie si sper ca vreodata sa iasa si din miinile mele ceva minunat, cu care sa imi surprind copiii si nepotiii.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Draga Kyra, sint convinsa ca ai sa reusesti, incearca pur si simplu.
      Iti multumesc mult pentru aprecieri!

      Löschen
  3. Impresionant ceea ce faci. Pot spune ca oarecum copiez tehnicile tale. Esti foarte talentata. Se vede ca te dedici cu mult suflet in ceea ce faci. Felicitari

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc de aprecieri, ma bucur ca iti place technica mea si o abordezi, mult succes in continuare!

      Löschen