Montag, 4. Februar 2013

Prajitura simpla de duminica



Una din preferatele tatalui meu. De altfel toate prajiturile cu nuca, multa nuca... erau preferate de el.

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
250g unt
350g faina
120g zahar
5galbenusuri de ou
2 linguri lapte
1/2 pachet praf de copt
2 linguri smantana
coaja de lamaie

3 linguri gem

5 albusuri
200g zahar
150g alune macinate
100g nuca taiata marunt
2 linguri amidon alimentar

In lapte diluam praful de copt. Amestecam untul, faina, zaharul, galbenusurile, praful de copt diluat si coaja de lamaie. Incet se aduaga si smantana. Din aluatul obtinut taiem o 1/3 si punem deoparte, pe cel ramas il intindem intr-o tava si-l ungem cu gem.
Albusurile se bat spuma si incet se adauga zaharul. Cu o lingura de lemn adaugam alunele, nuca si amidonul. Aceasta compozitie o intindem peste gem.
Restul de aluat il intindem si cu ajutorul unei role taiem fasii din el.

Le asezam deasupra prajiturii dupa preferinta.
Coacem la 180 Grade ca. 30 de minute. Lasam sa se raceasca, o pudram cu zahar pudra si taiem bucati ( eu am taiat romburi ).

Pofta buna!

10 Kommentare:

  1. Einfach und lecker! Prima.

    Liebe Grüße
    Anna

    AntwortenLöschen
  2. Simpla zici?
    Delicioasa spun eu.
    Cui nu i-ar placea sa rontaie intr-o duminica, lenevind, asa ceva?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Da, Kyra ai dreptate este delicioasa si totusi este simpla si rapida de facut!

      Löschen
  3. ce bine arata! imi place mult sectiunea ta "making of"..cred ca voi face si eu asa ceva, dar nu stiu cand:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Adnia, iti doresc sa-ti gasesti timp sa faci tot ce-ti doresti!

      Löschen
  4. Îmi plac mult acest gen de prajiturele!
    O duminica frumoasa!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Maya si tie la fel, si inca cateva zile frumoase de carnaval!

      Löschen
  5. Pare simpla si buna...te asteptam cu placere pe la noi cu un comentariu si doua premii ciocolatoase http://www.simplusibun.ro/2013/01/in-asteptarea-lui-2902.html,
    Cu drag,Daiana

    AntwortenLöschen