Donnerstag, 12. April 2012

Fursecuri Rococo

( reteta Olga Farca )

Aluat:
340 g faina
200 g unt ( la temperatura camerei )
1 ou
2 linguri lapte
caoja rasa de limie
160 g zahar pudra
1 lingura cacao
160 g nuci macinate

Faina se aseaza pe masa de lucru si se face o adincitura la mijloc. In jurul fainei se pune untul bucati. In adincitura se pun restul ingredientelor.




Totul se amesteca pina obtinem un aluat omogen. Aluatul se pune in folie si se da ptr. cca. o ora in frigider.



Apoi se intinde si din el se decupeaza fursecuri. Marimea lor ti-o poti alege dupa preferinta.






Se pun in tava in care s-a pus hirtie de copt si se coc la 180 Grade cca. 10-12 minute. Se pun pe un gratar si se lasa sa se raceasca. Dupa ce s-au racit se lipesc cite doua cu o crema de ciocolata care iti place. Eu o fac pe urmatoarea:


Crema
2 oua
100 g zahar
50 g ciocolata ( cu lapte sau neagra )
100 g unt ( la temperatura camerei)

Amestec ouale cu zaharul pe foc mic pina are consistenta unei smintini.

 Ciocolata o topesc pe baia de aburi si o adaug in amestecul de ou. Apoi las sa se raceasca.

Untul se mixeaza usor si in el pun cite o lingura din crema de ou pina adaug tot.
Dupa ce le-am lipit , dam marginile prin glazura de ciocolata si apoi prin nuca macinata.






Dupa ce i-am facut pe toti, putem sa le decoram, tot dupa preferinta. Eu am facut deasupra trandafiri si frunze din unt.




Mai simplu: se poate adauga cu ajutorul unei furculite  putin din glazura.
Aceste fursecuri se pot pastra pina in doua saptamini intr-un loc racoros, cu cit le tinem mai mult cu atit vor deveni mai fragede.



5 Kommentare:

  1. Bine ai venit in blogosfera culinara. Sarbatori fericite!

    AntwortenLöschen
  2. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  3. Foarte delicati trandafirii,mai ales ca sunt din unt,nici nu-mi pot imagina cat de greu sunt de realizat(n-am lucrat niciodata cu unt).O zi cat mai insorita,Daiana

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Multumesc Daiana, realizarea trandafirului din unt nu este complicat, iti trebuie doar un pic de exercitiu. Iti doresc si tie o zi frumoasa si o duminica placuta. Roswitha

      Löschen